17 Mart 2015 Salı

Sert İmajlı Serseri Görünümlü Adamlar

Nedendir bilinmez ama Motorlu araç kullanıcıları hakkında herzaman daha iyi şeyler düşünmüşümdür.
Asi olarak tanımlağımız, filmler sayesinde yanlış imaj biçtiğimiz, bana göre pamuk kalpli insanlar.
Neden başkalarının yaşam tutkusunu sorgular yada yadırgarız ki.
Tabiki sevdiğimiz, tanıdığımız bir kişi ise ve kendine zararı dokunacak biçimde yaşıyorsa uyarmadan, konuşmadan, hatta yaşam biçimine müdahale etmeden durmamızda yanlış olur.
İyi'yi ve kötüyü - yanlışı ve doğruyu kendi içinde ayrım yapabiliyorsa, tabikide doğru bir motorsiklet kullanıcısıdır.
Kimse kendi kendine bilerek yada zevkleri uğruna zarar vermez.
Evet dikkatli kullanıcı olmaları şart, yağışlı - karlı havalarda tabikide motorlu araç kullanımı yapılmaması gerekir. Hızdan uzak ve gerekli korumalarla doğru güvenilir sürüş kaçınılmaz desemde siz inanmayın.
 Taksi grubunu içeren şöför kullanıcılarının keyfi sebeple birçok motorsiklet kullanıcısını kazaya uğrattığı sıkça rastlanan bir gerçektir.
Enazından ben her gün bu duruma şahit oluyorum. motorlu sürücülere geçiş hakkı tanımayan, onları sıkıştırmaktan büyük keyif alan aptal beyinciklerle dolu insan hayatını tehlikeye atan şöförcükler mevcuttur.
Benim hayatımdan tanıdığım motor tutkunu ama asla kuralları çiğnemeyen bir çok sürücü arkadaşım var. Rahat 5-6 kişi mevcuttur. :)
Ve inanın başlıkta yazdığım gibi Sert imajları serseri görünümlü olsalarda pamuk gibi kalpleri olan duyarlı saygılı ve ahlaklı insanlardır. Birçoğununda öyle olduğunu düşünüyorum.
Kim istemezki hani şu filmlerde adam rüzgara kendini teslim ederek, hatta rüzgarın tenini okşamasına izin vererek büyük tutkuyla kullandığı aracın arkasına sevdiceğide alır  ya ama önce onun güvenliğini sağlayarak başına kaskını geçirir. Bizde kızlar olarak bu duruma ölür biteriz resmen :) neyse işte arkanda sevdiğin o sevdiğin kıza sunduğun özgürlük hissiyle kollarını açarya bir anda işte buna çok imrenmişimdir tamam belki tehlikeli olabilir ama işte duygusu düşüncesi bile güzel kim bunu yapmak istemez ki yani :)
Dün şahit olduğum bir konudan bahsetmek istiyorum. Metrobüsle iş çıkışı tıngır mıngır eve giderken köprü üstünde araç çok yavaşlamaya başladı, neler oluyor diye camdan dışarıyı görmeye çalışırken, motorlu bir grubun çok yavaş bir şekilde ilerlediğini gördüm. İlk başta ne oluyor ya dedim, sonra düşündüm acaba protestomu yapıyorlar derken daha da dikkatli baktım ve ne göreyim dünyalar tatlısı bir köpek nasıl olmuş neden olmuş bilinmez ama köprü üstünde hayvancağızı resmen koruma altına alarak güvenli bir şekilde köprüden geçirdiler.
Düşündüm taksi araçlarında olsaydık motorcular koruma altına almasaydı, o güzelim köpek belki yaşamıyor olacaktı. Üzgümün ama taksi binek araç kullanıcıları maalesefki bu hususta dikkatli yada duyarlı değiller.
Şunuda belirtmek isterim ki havyanın güvenliğini köprü çıkışında sonlandırmadılar. Köprü çıkışından sonrada güvenli bir yol durumu olmadığından bir kişinin köpeği beklediğini gördüm.
Kimsiniz bilmem ama sizler benim için büyük kahramanlarsınız.
16.03.2015 18:20 civarindaki Avrupa yakasından Anadolu yakasına geçen KAHRAMANLAR SİZLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder