10 Mart 2017 Cuma

Gelin Diyeti

Balık etli bir bayanım ve Su içsem yarıyor.
Düğünüm var ve zayıflamak istiyorum.
Araştırmalar, araştırmalar, araştırmalar derken benim için mucize olan birşey'i buldum.
Fakat önceliğiniz sizi teşvik motive edecek birşey bulmanız, ne kadar gelin olacağım desenizde kendimden biliyorum, bugün değil yarın diyete başlarımlarla daha da kilo aldım.
Ben kusurlarımı fark ettiğim bir fotoğrafımla zayıflamaya teşvik oldum.
Yaptığım araştırmalarda sizinde karşınıza çıkacağı gibi Sabahları aç karnına ılık limonlu su içme, muz, yoğurt, tarçın, laktozsuz süt ana besin değerlerim haline geldi.
Sabah: Aç karnına ılık limonlu su
yarım saat sonra light yoğurt toz tarçın karışımı

Öğlen: Yağsız limonlu Salata (her gün farklı çeşit)

Ara: Yarım muz Laktozsuz ılık tarçınlı süt

Akşam: Kalorisi düşük ne yemek varsa veya meyve

Gün içerisinde 2-3 bardak limonlu yeşil çay ve 2 bardak kayısı çayı tüketmeye özen gösterdim. Tuvalete çıkma problemi olanlar için kesinlikle Kayısı çayını tavsiye ederim. Bunlarla birlikte tabikide bol su içmeye özen gösterdim ki, su içmekte zorlanan birisi olduğumdan içine kabuk tarçın, portakal veya elma ekleyerek suyu tatlandırdım ve lıkır lıkır suyumu içebildim.
Ben diyetisyen veya bu  konularda uzman bir insan değilim. Yaptığım uygulama ile herhangi bir sağlık problemi yaşamadım. Sağlığınızla ilgili bir probleminiz varsa uzmanlara danışmanızı tavsiye ederim. Uygulamaya başlayanlar içinde zorlandığınız an lütfen bırakın, zayıf olmak sağlıklı olmak anlamına gelmez. Sağlığınız herşeyden önemlidir. Unutmayınız ki içten bir gülümseme ile çooookkkkk güzel oluruz.
Konuyu çok uzatmadan bana en çok faydayı sağlayan bir uygulamadan bahsedeceğim. Bence bu kısmı dikkatle okumalısınız. Zamanında sevgili ablamdan duyduğum Youtube de videosu olan internette görsel aramalarda öncesi ve sonrası fotoğraflarının yayınlandığı ismini alkışla yazacağım
Julian Michael 30 Day Shared Level 1  programını uygulayarak inanılmaz sürede gözle görülür şekilde fit bir hale geldim.
Şöyleki ilk gelinlik provam olacak ve beden ölçüsüne gideceğim, Temmuz ayının bir pazartesisi başladığım programda beden ölçülerimi aldım. aynı hafta cumartesi günü gelinlik provasına gittiğimde ölçülerimin her bölgeden 3CM daraldığını gördüm inanamadım. Zaten farklılığı hissediyordum ama bu boyutta olacağını tahmin etmemiştim. Yaklaşık 20 - 25 gün burada yazdığım herşeyi uyguladım ve düğünüme kadar asla kilo almadım ki yediklerimede açıkcası hiç dikkat etmedim.
Yazmayı unuttuğum bir ayrıntı var ki diyet programı bana göre ağır olduğundan haftada 1 gün serbest zaman bıraktığım halde 20- 25 günde 63,7 den 56,7 kiloya düştüm.
Şimdiyi soracak olursanız Alkol Alkol Alkol ve abur-cubur bu işi bozdu ve 1 ay önce bir anda kilo alarak 63 oldum.
Artık ne yapabileceğimi biliyorum ve en kısa sürede tekrardan başlayacağım.
Bu arada yaşam kaliteniz içinde bol bol yürüyün, asansör kullanmayın, yürüyen merdiven veya yürüyen yolu kullanmayın, en güzelide yüzün yüzün yüzün.

Sevgiyle Kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder