14 Aralık 2017 Perşembe

SEVDİĞİMİZ ŞEYLER BİZİM İMZAMIZ GİBİDİR

Sevdiğimiz şeyler bizim imzamız değil midir?
Arkadaşım ben buna ölesiye inanıyorum.
Neden mi?
İki türlü insan'ı göz önüne aldığımızda öncelikle sevdiği müzik, film, şair, yazar, renk vb. türevde  tutkusu olmayan insanların sosyallikten ne kadar uzak olduğunu fark etmedim demeyin lütfen.
Müzik bizi daha canlı tutmaz mı? (itirazı olanlar dışarı)
Ah o şiirler ruhumuzu aşka, sevgiye nasılda besler.
Sevdiğimiz renkler sırf o renkte defter, kalem, giysi alabilmek için ne kadarda geziniriz. İstediğimizi elde ettik mi ne kadar da severek kullanırız. Bu mutlu olmanın çok basit yolu değil midir?
Yazar veya şair sevgisi kişiliğimizi yada duruşumuzu etkilemez mi? Felsefi duruşları vardır Üstadım kendilerinin, özgün savunmaları vardır. Cesaret vermez mi? Bilgi ile doldurmazlar mı? Zannedersiniz siz.
Bundan sonra bu karakter gibi olacağım kendimi onda buldum, yanlışlarımı gördüm diyip bağımlısı olduğunuz filmler. Sürekli izlediğiniz hatta Romantikliğin doruklarını yaşayıp salya sümük ağlamadınız mı siz? Bu motive olmak değil de nedir? Tarihi olayları, tarihi karakterleri öğrenip hikayeleşmiş olayları bir solukta izlemek size bilgi vermez mi sanırsınız?
En önemlisi sinema günleri düzenleyip arkadaşlarınla, sevgilinle güzel paylaşımlar yaşamak paha biçilemez.
Şimdi siz söyleyin Arkadaşlarım haksız mıyım?

Kendinize öz eleştiri yapınız, gözlemleyiniz ve güzel parmaklarınla zihninizden geçen okuyucu yorumunu aşağıda paylaşalımda hep birlikte mutabık kalalım.

Daima Sevgiyle Kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder