21 Mart 2014 Cuma

Merhaba

Merhaba Kendime Hediyem,
Hayatta herşey bir "Merhaba" ile başlarken geriye kalan bütün başlangıç konuşmalarının spontane gelişiminde, 7 harfli bu kelimenin nice anlam ifadeleri varken "Merhaba" aslında farsça kökenli olup "benden size zarar gelmez" anlamına geliyormuş işte okurlarım benden size sıcacık tanışma "MERHABA" sı.
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ilk yazımı ve yazdığım yazının tamamiyle tasarlanmadan sunuma geçme cesaretime hayretle bakarken bu yazımı kendime armağan ediyorum.
Biranda kelimeler zihnimden dökülüveriyor, şuanda kendimi Matrix filminde kayan yeşil yazılar gibi hissediyorum. Klavye'ye her bastığımda  yazılar hızla hareket edip parmak uçlarımdan ekrana dökülüyor gibi. Bunun zihinimde ve bedenimde yarattığı etkinin tarifi varmıdır? bilinmez ama tek gerçek şu ki yazdıkça mutlu oluyorum, yazdıkça yazasım geliyor. Evet yazmayı çok seviyorum. Kuralsızca ama biliyorum ki dilbigisi kurallarına uymamız şart. Hani edebi akımlarda bir grup topluluk vardı ya Garipçiler (Birinci Yeniciler) hiçbir kurala bağımlı kalmadan içinden geldikleri gibi yazan, basmakalıp kurallarına uymadan yazılarını dilden dile aktaran topluluk düşüncesini benimseyenlerdenim. Aslında bunun en büyük ana etmeni İlkokul öğretmenimden kaynaklanır, fakat bilmelisiniz ki benim için kötü bir örnektir ve ilerleyen yazılarımda bu konuya detaylı değineceğim. İşte ozaman bana hak vereceksiniz.
 Şimdi gel-gelelim blog sayfamın içeriği hakkında bilgi vermeye bilmenizi isterim ki tamamiyle kişisel bir blog sayfası olmakla birlikte kesinlikle kar amacı gütmeden yazılarımı yayımlayacağım. İster buna aptallık diyin, isterseniz hadi be oradan yalan yalan diyin....Hiçbirisi umrumda değil desem çok mu sert tepki vermiş olurum bilinmez fakat, günlüğüm olarak görebileceğim bir sayfa oluşumunda bulunurken, hayatta karşılaştığım garip durumları yada çok sevdiğim bir yeri veyahut yemeği, yeni keşiflerde bulunduğum bulunmak istediğim yerleride sizinle paylaşacağım. Asıl bilmeniz gereken en önemli durum bazen karşılaştığım durumlardan,sizlerden etkilenip biranda siz olup sizmişsiniz gibi bir dünya kurup olmayan şeylerle ilgili yazı yazabilirim, burada bilmeniz gereken tek şey tamamiyle "Hayal ürünü olduğudur"
Bir dip not'ta eklemeliyim ki "Hakkımda" içeriği olan bir yazı yazmayı şuanda  düşünmüyorum. Zaten yazdığım yazıların birçoğunda beni bulacağınız için zamanla tanımış olmanız daha mantıklı geliyor. Hem kim kendini doğru bir şekilde ifade edebilme yeteneğine sahip olmuş ki ben olayım. Ben yazayım paylaşayım. Sizler okuyun ve beni tanıyın :)
Hepiniz, hepimiz sağlıcakla kalalım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder