24 Mart 2014 Pazartesi

Para Tuzakları

Bir bayan olarak kozmetiğe yatırdığım parayla herzaman hayalini kurduğum işletmeyi açabilmek için gerekli sermayeyi harhalde şimdiye kadar  biriktirmiş olurdum.
Ah birde yararlarını görsem, bir o markadan bir  diğerini geçerek sabitlenememiş kozmetik ürünleri kullanıyorum. Buradan markalarını açıklamak istemiyorum, fakat birçok markayı kınıyorum, dağıtıcı firmaları tarafından milyonlarca tester ürün gelmesine rağmen ürünleri almayı düşünenlere denemek için 2-3 kullanımlık tester ürünler vermiyorlar. Bende bu tarz durumlardan utanan çekinen bir insanım, nasıl isterim ki bana tester verir misin deniyip karar verip ona göre almak istiyorum ki kaldı ki benim cildim çok hassas ve birçok ürün alerji yapıyor. Deniyip  ona göre karar verip almak bir tüketicinin en doğal hakkıdır. Diğer bir şaşırdığım durumsa zaten kozmetik ürünleri uzun süreli kullanıma mahsup bu nedenle birçok şeyi aynı anda hatta senede bir alıyorum. O kadar çok şeyde alıyorum ve ciddi paralarda yatırıyorum ki bazen utanmayı bir kenara bırakıp diyorum ki aldığım ürünlerin testerlarını alabilir miyim? Neden mi? Nedeni şu sadece yazın tatile çıktığımda o kocaman ürünlerle valizimi doldurmak istemiyorum. Bu istekte bulunduğumda satış temsilcisinin suratında bir değişiklik oluyor ve hemen testerımız kalmadı, size çanta verelim diyorlar. Ben kızgınlıktan ne kopartırsam kardır diyip alıyorum o çantaları ama ev kullanmadığım gereksiz plaj çantalarıyla doldu taştı. Çantaları verirken çekmecenin ağzına kadar dolu şekilde tester ürünlerinin olduğunu görüyorum. Yeni bir blogger olmama yada yeni bir blog sayfası oluşturmama rağmen umarım gerekli ve ilgili kişilere bu yazım ulaşır. Şuanda elimdeki kozmetik ürünlerini bitirdikten sonra bilhassa peeling ve sivilce önleyici maske ve kremlerini kesinlikle birdaha herhangi bir markadan satın almayacağım. Şunu anladım ki doğal evde hazırlanan cilt maskeleri bir harika. Sizlere tavsiyem Karbonat ve yoğurt karışımından oluşan yoğurt maskesini haftada 1 uygulamanızla birlikte kesinlikle kil maskesinide  haftada 1 uygulamanız yönünde olacaktır. Fakat unutmamamız gereken bir durum vardır ki sabah akşam cilt temizliğimize  özen gösterelim, kesinlike makyajlı yatmayın.
Son olarak stresten uzak bir yaşamla birlikte (ki bunu başarmak çok zor bir durum) yediklerimize dikkat edersek ve basit doğa uygulamalarla  ne cebimize zararımız olur ne de cildimize aksine iki yönden fayda sağlamış oluruz.
Hepimize pırıl pırıl ciltler, sağlıklı yaşamlar,
Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder