11 Mart 2015 Çarşamba

Korkma Kadın Korma Bu sadece Metrobüs

Ne gelebilir ki başımıza!
Sakın Korkma.
Bırak sıkıştırsınlar, ellesinler, itelesinler, ''dur dur azıcık daha itelim nasıl olsa kadın sesi çıkmaz'' diyip grupça arac'a sığışmaya çalışsınlar.
Dinlemezler kimin kızısın, kimin eşisin, en önemli kimin Annesisin bilmez kutsallığını.
Vallihi utanmazlar yapıştırırlar birtane.
Sonra açıklama geldiğinde hak etti derler, kadın başına ne işi var derler, kırsın dizini otursun evlerinde daha nice söylemler.
Annem derdi ki ''Kızım dilin kemiği yok ki kırasın. Dildir bu arlanmaz uslanmaz hep konuşurlar.''
Ama Anne ben mahkum değilim bu söylemlere, davranışlara.
Ne ki benim suçum Cinsiyetim mi?
Tek sorun bu mu yani?
Kadınım diye mi bütün bunlar?
Tabi biz kadınlarda bayılıyoruz ya metrobüste sefalet çekmeye. Aslına bakarsanız ben metrobüsü severim trafik yok birşey yok ohh rahat. Ama rahatlığımı bozacak o kadar çok erkek var ki!
Neden erkekler derli toplu oturmaz ki? Hayır yani illa sizleri uyarmamız mı gerekir acmışsınız bacaklarınızı yan koltuğuna resmen tecavüz. E be İnsanoğlu - Ademoğlu toparlanda ben oturayım yada ben yanındayım ya değdirme bacaklarını.
Unutma bizler sizler kadar uzun boylu değiliz kalabalıkta tutunmakta zorluk çekiyoruz. Rahat tutunulacak yerleri bizlere sununuz.
Ne var yani incileriniz mi dökülürrr.
AAAA bak bir adam kadına yardımcı oldu, kılıbık mı derler diye korkuyorsun, unutma bizler sizin gibilere İnsan diyoruz, Duyarlı diyoruz.
Size çok kısa bir hikaye anlatmak istiyorum;
Herzaman ki gibi iş çıkışı eve gidebilmek için Zincirlikuyu Metrobüsüne gittim. Tamam biliyorum çıkış saati kalabalık ama 3-4 dk'da bir sürekli araç geliyor. Neyse kalabalık ama kimsenin kimseye yapışmadığı bir araca bindim. Herşey gayet güzel tamda şöförün olduğu yerdeyim. Araç yeterli dolulukta bir grup adam (5-6 kişi) bizleri iteleyerek sığışmaya çalıştılar. En fazla 2-3 kişilik yer kalmış ama beni ve yanımda bulunan 1 bayan'ı sürekli sıkıştırıyorlar. Dayanamadım ve dedim ki-
''Burada bayanlar var ve siz bizi sıkıştırıyorsunuz, sığmıyor işte zorlamayın.'' dedikçe;
Arkadaşlarına binin binin birşey olmaz'ı sırıtan bakışlarla söyleyip güzelcene arac'a bindiler. Ezildim,pestilim çıktı. Arkamda başka bir adam, adamla yapışığız resmen o da ayrı bir öküz haz mı alıyor hayvan bilmem kımıldamıyor.
Ulan nasıl bir adamsınız insan rahatsız olur ya.
Çareyi çantayı araya koymakta buldum. Ama yok bir insanın kanı bozuk olmaya dursun tepki yok.
İşte benim derdim bu hayvanlara Hazlarını yaşatmamak,
Benimde anam babam var bende bir ananın babanın kızıyım. Senin kızına yapılsa eşkıya kesilirsin, ama yoookkk sen başkalarının kızına karısına yap dimi yok böyle dünya ya.
Herşeyi geçtim o şöför ne işe yarıyor acaba orada?
Asıl soru bu işte Arabayı kullanırım, Alırım parayı gerisi umrumda değil kafasındalar.
Madem öyle tamam çıkmam evden arkadaş ver Devletbaba bana aylık sigorta yap. Evimin kadını olayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder