6 Mart 2015 Cuma

Sevgiliye Hediye

Belki biraz sevgilime hitap edecek yazılar yazabilirim ama öncesinde belirtmem gerekecek ki ben bu adamı çok seviyorum :)
Veeeee
Bizim aramızda asla öyle pahalı hediyeler yada hediye beklentisi olamaz, manevi değerin daha yüksek ve paha biçilemez güzellikte olduğunu bildiğimizden sevdiceğiminde doğum günü geldiğinden güzel birşey manevi değeri olan kendi elcezimle hazırlayacağım birşey olsun diyerek internetten birsürü araştırma yaparak şahene birşey buldum ta taaaaa sonuç muhteşem :)
Sizde birde bunu duvarda görün ışıklarda yandı mı oooo süper diyorum yani.
Tabi belki biraz kız hediyesi olabilir ama bence erkeğe de gayet hoş hediye zaten kızlar açıkcası bu albüm ileride bizim yatak odamızı süsleyeceği için (ay hadi inş.) sorun yok :)
Merak edenler için yapılışını anlatayım.
Evet fotoğrafta gördüğünüz bütün malzemeleri kullandım. Sadece Pritt'i sonradan kullanmamaya başladım, prit kalın dokusunu fotoğrafta belli ediyordu.
İnternette 100*100 mukavva'ya yapılmıştı ve bunun yüzünden 7,5*7,5 lik 70 tane fotoğraf yaptırılması gerektiği yazılmıştı. Ölçülere birebir sadık kalarak fotoğrafları copy center'larda yaptırdım. Fotoshopla olan birşey değil hangi programı kullandılar bilmiyorum ama 5 dk hazırdı. Tek kötü noktası bazı fotoğrafların formatı azıcık bozuldu işi daha iyi bilen birisine yaptırmanız veya fotoğraf çekim karesini dikkate alarak yaptırmak istediğiniz fotoğrafları seçin derim.
Neyse bir heyecanla hemen fotoğraf karelerini kesmeye başladım ve tek tek kareler elde ettim. Sonra mukavva arayaşına girdim ama yok gezmediğim sormadığım yer kalmadı 100*100 ölçü ebatı özel ebat 1 ürün içinde yapılmıyor 70*100 lük standart en büyük mukavva var sadece ama ölçülerim tutmuyor. 
Fotoğrafları kesmeye başladım ufak ufak keserek belki sığdırırım desemde olmada mecburen 70*100 mukavvaya fotoğraf sayısını düşürerek kalp şeklini vermedim. Gayette güzel oldu.
Olan boyutlarını kestiğim fotoğraflara oldu. 
Heee şimdi diyeceksiniz ki yeni baskı yaptırsaydın da 7,5*7,5 boyutu değiştirirsem fotoğraf görüntüleri çirkinleşiyor koca kafalar küçük arka fonları oluşuyordu.
Sonrasında fotoğrafları tek tek kalp şeklinde yapıştırdım. Şekil oluştu, kesim işlemine geçtim ama ışığı yapıştırabilmek için fotoğrafların bitiminden 1 cm bırakarak kesmeye başladım. 1 cm boşluğuda çirkin renk görüntüsü olmasın diye siyah tahta kalemiyle gelişi güzel boyadım. 
Yaklaşık 3,5 metre olan ışıkları kalp fonunun kenarına yapıştırdım ve işlem bitti. :)
Hadi bakalım sevgiyle ışıldasın şimdi :)
Dip Not: Her ne kadar pahalı hediye sevmesemde arada sırada değişik formatta hediyeler hiçte fena sayılmaz. Mesaj yerine gitti bence Öpüldün sevdiceğim ve Doğum günün şimdiden kutlu olsun :) 
Sevgilim Seni Çok Seviyorum.



2 yorum: