14 Nisan 2014 Pazartesi

Alo ALo ALO

Ve ev telefonu çalar zır zır zır
Alo yada Efendim cevabından sonra kişiyi tanıma faslı, tanıdıktan sonra merhabalaşma faslı derken
-Neredesin evde misin?
İşte yıkıldığım an üzgünüm ama burada birazcık argo terim kullanacağım. Ulan be gerizekalı beni nereden aradın ki evde misin diye soruyorsun? Gülsem mi- Ağlasam mı ? bilemedim gitti.
Bu tarz saçma sapan sorulara milyonlarca örnek verebilirim. 
Örneğin biz iki zıt kızkardeşiz; ablamla aramızda tam 20 ay yani 1,5 yaş fark var. Aynı anne babanın çocukları ve aynı anne tarafından yetiştirilsekte yaş farkımız az olsada tamamiyle birbirimizden zıt karakterlerdeyiz. Ben mesela gereksiz konuşmaya ve gereksiz soru suallerine acayip kızan bir insanım yukarıdaki vermiş olduğum örnek gibi ki Ablamın en çok yaptığı şey, gece uyurken uykumdan uyandırılmak gerçi kimse istemez ama gereksiz yere uyandırılmaya tahammülüm yok, hemen asabi bir karaktere bürünürüm. Biz ablamla aynı odayı paylaşıyoruz, ara ara artık gördüğü rüyadan mı korkuyor bilmiyorum ama gece bana seslenir, 
-Ebru- Ebru- Ebru 
Benden ince bir ses çıkar- Ne varrrrrrr?
-Uyuyor musun?
Haydaaaa gelde buna illet olma şimdi he uyuyorumda bir taraftan seninle konuşuyorum,  dünya üzerinde var mı böyle saçmalık işin komiği, sence cevabımdan sonra ne oldu dememle birlikte
Hiçççç sadece uyuyor musun merak ettim, cevabı mahvediyor beni.
Tamam anlıyorum birşeylerden korkuyor ama bu kadarıda fazla haftada bir istisnasız yapılmaz ki bu ( gerçi son zamanlarda yapmıyor ve şimdi bu yazımı okuyunca nasılda kavga edeceğiz. Ablacık kızma bana olur mu :) :) )
Hadi son bir durumdan daha bahsedeyim. 
Zil çalar ve o meşhur soru sorulur.
Kim O ?
Bu soruyu sormak en doğal hakkımızdır, hırlı mıdır- hırsız mıdır? Sonuçta evimizin zili çalıyor.
Neyse Gelen Cevap şu yönde hemde pişkin pişkin
BENNNN, Ben ya ben, beni tanımadın mı?
Allahım sana geliyorummmm. Herkes bir ben ve ben mecburmuyum seni sesinden tanımaya adam gibi ismini söylesene, belki yorgumun, belki uykusuzum, belki anlamıyorum yada sağırım sanane en doğal hakkım değil midir kim o cevabına doğru bir yanıt almak........

Neyse demem o ki Hepimiz Her Durumda Sağlıcakla Kalalım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder