10 Nisan 2014 Perşembe

Buzdan Şato ve Yaprak Sarması

Tam 2,5 yıl sonra yaprak sarması yapmaya karar verdim. Herşeyi hazırladım, açtım sevdiğim radyo kanalınıda bir taraftan kalem gibi yapraklarımı sarmaya çalışıyorum diğer taraftan müziğe eşlik ediyorum. Nay na-na Nay...
Herkes yanlızdır buzdan şatosunda,
Biri gelip duvarları eritsin ister.
Herkes denizci fırtınalı okyanusta,
Bir limana yelkenleri indirmek ister.

Herkes bir savaşçıdır kendi savaşında,
Birisi için gardını indirmek ister.
Herkes yorğundur yaşamaktan bu hayatta,
Dizine yatıp birinin uyumak ister.

Nay na-na-na Nay na-na-na
Tabiri caiz ise kafama birşey dank etti. Müziğin sözleriyle ilgili. Ben hiçbir zaman sevdiğim sanatçılar olsun, normal bir müzik eseri olsun sözlerini ezbere bilmem dikkat etmem. Demekki yaprak sarmasının etkisi ki bu bana sözlerin ne kadar anlamlı ve doğru olduğunu gösterdi.
Sevgilisi olmayan bir kadın, acılar çekmiş, hiç doğru adam olarak tabir ettiği kişi karşısına çıkmamış, hep birilerinin ilişkisine mutluluğa imrenmiş ve etrafına ''Aşk nedir? yahu hiç ihtiyaçım yok ben böyle çok mutluyum''culukla ahkam kesen birisine  ithafen oluşan bir parçanın sözleri gibi bence.

Aslında birazda eski Bana uyumlu bir parça olduğunu çözdüm. Evet belki acılar çekmedim ve yine Evet ki kimsenin mutluluğa imrenmedim(bazen imrendiğim oldu ama oda maaşallah gibilerinden).
Eski ben ince eleyen- herşeye bir kulp takan utanmasam gözünün üstünde kaşı var diyecek noktadaydım. Birazcık pimpirikli titiz bir yapım var herşeyden huylanıyorum. Tabi bunlar bahane karşıma okadar çok insan çıktı ki yerli yersiz bahanelerle 1-2 gün yada 1 hafta gibi süreler dayanabildim insanlara. Sanki ben dünya güzeli kusursuz birşeyimde hallah hallah :)
Neyse öyle böyle derken kendime bir buzdan şato yarattım. ''Aşk'a ihtiyacım yok'' kelimesinede inandırdım kendimi derken ama içimdede hep bir ümit ''Biri gelip duvarları eritsin istedim''

Çok mu temiz kalpliyim bilmem ama ummadığım anda ummadığım yerde karşıma sıcacık kalbiyle buzdan duvarlarımı eriten Doğru Adamım çıka geldi ve iyiki de gelmiş.
Doğru Adam'ım seninle ilgili buraya milyonlarca şey yazabilirim ama hiçbir kelimeyi yakıştıramıyorum. Bizimle ilgili bir yazı yayınlamak ve herkesin bu Aşk'ı örnek olarak almasını istediğimden birgün bunu yapacağım ama o bu şuan için değil, çünkü daha dolu dolu şeyler yazmak istiyorum.
Fakat bilki Aşk'ın Biz Halini Çok Seviyorum.

Hepimiz Sağlıcakla Kalalım.

Dip Not: Yaprak Sarmasınıda Sevgilime yaptım gerçi her nekadar birçok insan gibi Dolma desede Yaprak sarmasından hallice Dolma :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder